Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over onze service of leveringswijze? Wellicht staat het antwoord tussen onze veelgestelde vragen!


Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

In het bestelproces kunt u aangeven welke werkdag u de pallet geleverd wilt hebben.
Weet u nog niet welke dag of wilt u nog aanvullende informatie? Kies dan voor telefonisch contact. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.
 

Hoe laat wordt de pallet geleverd?

Wij werken met een externe transporteur. Dit betekent dat wij op voorhand niet weten welk dagdeel of tijdstip er geleverd gaat worden.

  • Op de dag van levering krijgt u een email met een tijdsindicatie van de transporteur. Heeft u deze niet ontvangen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
  • Een half uur tot uur voor levering neemt de chauffeur telefonisch contact met u op.
     

Moet ik aanwezig zijn bij levering?

Dient de pallet op een specifieke plek komen te staan? Dan raden wij aan dat er iemand aanwezig is bij levering. Kan de chauffeur de pallet gemakkelijk op de oprit neerzetten? Dan is het geen probleem, mits u telefonisch bereikbaar bent om het e.e.a. aan te geven.


Leveren jullie op zaterdag?

Wij leveren niet op zaterdag.
 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Tot uiterlijk 24 uur voor levering kan de bestelling worden gewijzigd of geannuleerd. Eenmaal geladen zijn wij genoodzaakt kosten in rekening te brengen.


Kan de chauffeur voor levering telefonisch contact opnemen?

Standaard belt de chauffeur u een half uur tot uur voor levering.


Hoe wordt het haardhout geleverd?

Al ons haardhout wordt gestapeld op een pallet en bij u thuis geleverd. In principe wordt de pallet direct naast de vrachtwagen geleverd. In overleg met de chauffeur kan de pallet op de gewenste plek worden neergezet. De ondergrond dient dan wel verhard te zijn. Ook dient de gewenste afleverplek goed bereikbaar te zijn.

  • De transporteur rijdt standaard in een grote vrachtwagen. Heeft u vermoedelijk een lastig afleveradres? Geef dit aan ons door! Dan laten wij de transporteur weten dat ze met een kleine wagen moeten leveren.

 

Heeft de chauffeur een palletwagen bij zich?

Ja, hiermee kan de pallet worden verreden. Let op! Hiermee kan de pallet uitsluitend over een verharde ondergrond worden verreden. In principe zet de chauffeur de pallet op de stoep, naast de vrachtwagen neer. In overleg met de chauffeur kan de pallet eventueel op de gewenste plek worden gezet. Houd er rekening mee dat Beteropenhaardhout.nl hier niet verantwoordelijk voor is. Het niet leveren op de gewenste plek, is geen geldige reden tot annulering.


Kan de pallet over grind gereden worden?

Met een doorsnee palletwagen kan de pallet niet over grind worden verreden. Moet de pallet toch over het grind? Dan dient u een kooiaap bij te bestellen. De extra kosten hiervan zijn €60,-. Handig om te weten is dat de kooiaap 2 meter breed en 2,5 meter hoog is. Vanwege een gewicht van 2 ton is het raadzaam om te controleren of uw pad dit kan dragen. Beteropenhaardhout.nl en/of de transporteur is niet verantwoordelijk voor eventuele ontstane schade. Dit komt voor uw eigen rekening.


Kan mijn oude pallet retour?

Wegens kosten kan de chauffeur de pallet niet mee retour nemen. Wij adviseren om het hout van de pallet te gebruiken als aanmaakhout.

Wilt u nog aanvullende informatie? Onze medewerkers staan u graag te woord! Telefonisch zijn wij te bereiken via 0591-575105. E-mails kunnen naar info@beteropenhaardhout.nl.