Werkwijze
Weten hoe het leveren van een pallet haardhout in zijn werk gaat? Hieronder hebben we puntsgewijs alle belangrijkste informatie voor u opgesomd. Wellicht vindt u het antwoord ook op onze veel gestelde vragen pagina.
Bestelling plaatsen
- Op een werkdag besteld? Dan kan het haardhout de volgende werkdag worden geleverd.
- In het afrekenproces kunt u een dag van levering aanklikken. Levering vindt plaats op werkdagen.
- Wilt u eerst aanvullende informatie? Kies dan voor ‘telefonisch contact’. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.
- Bestelling verplaatsen of annuleren kan tot 24 uur voor levering.
- Tegen betaling van €25,- kan de pallet vóór of na 12.00 worden geleverd.
Leveren van de bestelling
- Levering vindt plaats op werkdagen, onder voorbehoud tussen 8.00 en 18.00.
- Wij kunnen van tevoren geen tijd of dagdeel van levering toezeggen.
- Op de dag van levering ontvangt u van de transporteur een e-mail met een tijdsindicatie.
- De chauffeur belt een half uur tot uur voor levering.
- Standaard komt de transporteur met een grote vrachtwagen.
- Lastig afleveradres? Laat het ons weten! Dan komen we met een kleine wagen.
Voorwaarden van levering
- De ondergrond dient verhard te zijn.
- Ondergrond niet verhard? Met een kooiaap kan de pallet over grind worden verreden. Extra kosten hiervoor bedragen €60,-.
- Telefonische bereikbaarheid is gewenst, om correcte levering te garanderen.
- Zoals in de leveringsvoorwaarden omschreven, wordt de pallet naast de vrachtwagen geplaatst. In overleg kan de pallet op de gewenste plek worden gezet.
- Beteropenhaardhout.nl is niet verantwoordelijk voor bovenstaande. Tevens is dit geen reden tot annulering.
Bij klachten of verkeerde levering
- Verkeerde pallet geleverd of pallet niet in orde? Neem dan ten alle tijden eerst contact met ons op. Stapel de pallet niet af. Dan kan de pallet nog geruild worden. Na het afstapelen van de blokken gaan wij ervan uit dat het product volledig naar wens is. Onderaan deze pagina leest u meer over onze voorwaarden op het gebied van klachten.
- Schade ontstaan bij levering? Hier is de transporteur zelf verantwoordelijk voor. Uiteraard zijn wij bereid als intermediair op te treden.
Heeft u naar aanleiding van deze informatie nog steeds vragen? Bel ons dan op telefoonnummer 0591-575105 of stuur uw bericht naar info@beteropenhaardhout.nl. Onze professionals staan u graag te woord!